Saturday, October 16, 2010

pera film

Kız Arkadaşımın Erkek Arkadaşı



"Temelde, söylemiyorum ben, gösteriyorum. Hareket eden ve konuşan insanlar gösteriyorum. Bu yapmayı bildiğim tek şey, ama esas mesajım da burada yatıyor", der Eric Rohmer. Ocak 2010'da vefat eden yönetmen Eric Rohmer anısına Pera Müzesinde filmlerinden seçkiler gösterilecek.Filmler 19-31 Ekim tarihlerinde seyre açılacak ve ne şahane olacak.

Seçkiden zaman-vakit olgusu açısından 23 Ekim Cumartesi günü gösterilecek olan "Kız Arkadaşımın Erkek Arkadaşı" filmini seçtim.Haftaya cumartesi iple çekilecek o zaman....

Diğer filmlerin listesine şurdan ulaşabilirsiniz: http://www.peramuzesi.org.tr/images/eric/ericrohmer-program.pdf

Filmler 5 tl ücret karşılığında izlenebilir buarada.

No comments:

Post a Comment

gsm

her türlü film çeker!

Followers

moda göre takıl