Friday, October 15, 2010

günler nasıl geçti?????oooo lalalala



Pazartesi: "bugün sinema için ne yaptın?" sorusuna malesef "hiçbir şey" diyerek cevap veriyorum.Ders programımım yoğunluğu,ıvır-zıvır koşturmalar haftaya film izlemeden başlamama sebep oldu.Ama aklımdan bir sürü film geçirdim tabi:):).Arkadaşlarıma çeşitli filmleri anlatarak günü tamamladım.

Salı:Bugün "Frida" filmini yeniden izledim.İlhamımı ve gazı aldım hayata geri döndüm.Frida Kahlo,yaşadığı en acı olaylara rağmen "hayata tutun" sinyallerini alıcılarıma yerleştirdi bir kez daha.

Çarşmaba: "Aman Tanrım!!!!!! Ne yaptım ben" dedirten bir film daha eklendi film defterime.Aşkın ikinci yarısı filmi çok büyük olmasa da yine de umut dolu gittiğim bir filmdi.Lakin yüzeysel yüzeysel geçilen hikaye zamanımda ve ben de bir boşluğa sebep oldu.Biraz ondan biraz bundan denmişcesine çok çeşitli girişler var filmde.Ama ne anlatıldı ne oldu ?????Film o kadar yalındı ki buna rağmen bir şey anlamama durumum belki de benim anlayışsızlığımdandır!!!!!!!

Perşembe:Gün içinde yağmur sayesinde yollarda su balesi yaptıktan sonra akşam "altın portal" izlemek için ekran başına geçildi.Gece de sunucu hallerini pek beğenmedim.Jürinin birilerine laf sokmasını haklı ama o alanda gereksiz buldum.Sokulan laflar yerine ulaşmıyor ne yazık ki hiç bir zaman.Sahnede ki ışıklandırma içimi kararttı en koyusundan.Başka müzisyen yokmuş gibi her organizasyona hüsnü şenlendirici gitmesinden de fenalar geldi artık.Yani şahsen ödüller için yarışan filmler şahane de ödül töreni olmasa da olurdu.

Cuma:Geçen hafta cuma günü kılpayı ,şanseseri "mutluyum devam et" filmine bilet buldum.Filmekiminin kapanışını müthiş yaptım yani.Film harika,süppppper,komik,naif,tatlı tebessümlere sebep olan "baba" bir film bence.Vizyona girsin de herkes izlesinnnnnnnnnnn.Bugün "vizyona giren filmler"listesinde dün akşam altın portakal da "en iyi film" ödülünü alan Çoğunluk filmi de var.Çok merak etmekteyim.Film ayrıca "venedik film festivalinde" geleceğin aslanı ödülünü almıştı geçtiğimiz ay.

No comments:

Post a Comment

gsm

her türlü film çeker!

Followers

moda göre takıl