Monday, July 4, 2011

yaniiii

Şu sakallar için, şu bakışlar için goştum sinemaya gitttim, gitttim mi? İlk etapta gitmedim lakin sıkıldığım bir an klimali,düdük gibi bir sinema salonun da buldum kendimi.Hangover 2, güldürdü falan filan da olayı cin bir fikirle bağlayacaklarını biliyor olmak " ee yani" dedirtiyor sadece. işin aslı ilk filme nazaran çok az gülmek , maymunlu sahnelerde eğlenmek dışında pek de "espri yok" işte diyerek geçeyim ben.

Bu sefer yukarıda ki kızcağızın eş adayının başı dertte.Gelinin kardeşi de ortalarda yok hem de.Üstelik kızın babası "damattan" hiç hoşlanmıyor. Bovvvv


Gelinin kardeşi işte.Çok başarılı ,datlu bir çocuk.Şu ikisinin yıldızı hiç barışmadığı için ortaya çıkan halllere ben güldüm bazen:)


Ahhh.."yine oldu" dedikleri oda burası.Yine gece olan biteni hatırlamıyorlar ve parçaları birleştirmek için bir o yana bir bu yana koşuyorlar işte.Amannn ....

No comments:

Post a Comment

gsm

her türlü film çeker!

Followers

moda göre takıl