Monday, February 22, 2010

Susie-Briony

The Lovely Bones-2009 Susie





Atonement-2007
'' Ben bu kızı nereden tanıyorum?'' sorusu The lovely bones'ı izledikten sonra aklıma takılan bir sorudur.Bilinç altına attım soruyu ve günün alakasız bir vaktinde cevabı aklıma geldi. mutlu bir an yaşadım:).Cevap: ''kefaret(Atonement)''.The lovely bones ,kefaret 'i bastırmıştı bir an için ama kefareti az önce yine izledim ve the lovely bones'ı çok beğenmeme rağmen , 16 yaşında olan sevgili oyuncumuz Saiorse Ronan'nı orada da çok sevmeme rağmen Kefarette ki haline tekrar ve tekrar bayıldım.Kefarette canlardığı Briony karakterinin kıyafetleri,daktilosu, güneş alan odası hatta odasında ki bütün eşyaları sevdiklerimden bir parça.Ve gözleri de ne kadar güzel yahu....!!

No comments:

Post a Comment

gsm

her türlü film çeker!

Followers

moda göre takıl